سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 مصاحبه : Khouri برادلی / B9 معماران
06
اکتبر 2010
آورده شده به شما توسط Graphisoft -- در زمینه : ArchDaily مصاحبه ها ، برجسته ، B9 معماران ، برادلی Khouri ، ایالات متحده آمریکا
توسعه پایدار تبدیل شده است یکی از مسائل اصلی در طراحی برای تمرین معماری هر در سراسر جهان ، و نه تنها در جنبه های تکنولوژیکی فکر بلکه در کیفیت از محیط زیست جامعه. با اعطای جایزه معمار جوان توسط AIA سیاتل ، B9 معماران ایجاد نوآوری ، سازگار با محیط زیست ، راه حل های مدرن معماری استفاده از باز ، فضاهای همبند و دسترسی به حداکثر رساندن به نور طبیعی است. کار از طریق فرایند طراحی جامع ، مفاهیم اولیه به صورت از طریق متن ، نقشه کشی و مدل سازی ، استفاده از ریتم و الگوی آنها در ترجمه به منظور ایجاد لحظات از کنتراست و تفاوت.
از طریق برنامه ریزی سایت چند روز بعد ، ملاحظات انرژی ، وری از روشنایی روز و انتخاب مواد ، B9 معماران متعهد به کار در جهت دستیابی به کربن در ما با محیط زیست ساخته شده است.
با این مقدمه ، ما دوست داریم که ما را به مصاحبه برادلی Khouri ، AIA ، مدیر و بنیانگذار B9 معماران وارز ساخته شده ارائه. کار آنها بر ایجاد تغییرات مثبت در محیط شهری از طریق نوآورانه معماری محل خاص مدرن است.
حمایت پایدار ، حمل و نقل گرا ، جوامع walkable ، B9 به اتمام آثار عبارتند از شهری تک و چند خانواده پروژه های مسکن ، زندگی می کنند کار فضای داخلی خانه و بازرگانی می باشد.
برای تو ، معماری چیست؟
در معماری به عنوان "هنر یا تمرین طراحی و ساخت ساختمان های" فرهنگ لغت تعریف شده است. در مقایسه ، یوهان ولفگانگ فون گوته است به نقل از "" موسیقی یخ زده "معماری است... واقعا چیزی در این وجود ندارد ؛ تن از ذهن تولید شده توسط روش های معماری اثر از موسیقی است." من فکر می کنم معماری باید هر دو تن در مورد موسیقی و اجرای جزئیات ساختمان. این هنر ، شبیه به موسیقی ، ریتم و مجسم در مقابل ، الگو و تفاوت ، در حال توسعه ایده ها در فلسفه ، فرهنگ ، علم ، جامعه شناسی ، اقتصاد و تاریخ است. معماری یک فرصت برای جامعه را در مقیاس چند کار به منظور ایجاد فضا برای جامعه است. معماری به طور مستمر نیاز به نوآوری در حالی که برقراری گفت و گو باز است که تشویق و تسهیل شکل گیری چشم انداز منحصر به فرد برای هر پروژه ، هر یک از محیط زیست است.
من باور دارم که راه حل های خاص باید از یک مفهوم سرچشمه می شود و پاسخگو به آب و هوا ، محیط زیست ، مورد نیاز برنامه ریزی شده ، منطقه بندی و مقررات ساخت و ساز به روش الهام بخش نوآوری و شکوه و جلال برای زندگی است.
تا چه حد مهم نوآوری به عمل شما است؟
B9 معماران به ایجاد جوامع نوین پایدار و فضاهای اختصاص یافته است. تمام پروژه به دنبال نوآوری ، چه با استفاده از فن آوری های تجدید پذیر و استراتژی های طراحی خاص در جهت بهبود عملکرد ساختمان ، کاهش تاثیر خودرو سازی ، یافتن منابع مواد بازیافت شده به صورت محلی و یا تجدید نظر typologies مسکن خاص. B9 معماران ایجاد نوآوری ، سبز ، راه حل های مدرن معماری استفاده از فضاهای باز و دسترسی به حداکثر رساندن به نور طبیعی است. B9 توازن affordability با طراحی سازگار با محیط زیست ، در حالی که ارائه بالاترین سطح از کیفیت. از طریق برنامه ریزی سایت چند روز بعد ، ملاحظات انرژی ، وری از روشنایی روز و انتخاب مواد ، ما متعهد به کار در جهت دستیابی به کربن در ما با محیط زیست ساخته شده است. حمایت پایدار ، حمل و نقل گرا ، جوامع walkable ، B9 به اتمام آثار عبارتند از شهری تک و چند خانواده پروژه های مسکن ، زندگی می کنند کار فضای داخلی خانه و بازرگانی می باشد. B9 به دریافت جوایز برای روش های نوآورانه برای زندگی شهری ، برنده AIA سیاتل آینده جوایز کلبه دو سال گذشته برای شهری کانیون ، توسعه مسکونی 7 - صفحه اصلی درباره دره عمیق و باریک مخصوص عابران پیاده است که بادها را از طریق پروژه محل مرکز آسا برای ایجاد جامعه و شهری درختان ،
11 - خانه تجاری و مسکونی در سراسر سازمان توسعه woonerf مرکزی فراهم آوردن امکان دسترسی به پارکینگ ، اما مهمتر از ارائه محل treed برای صاحبان به ممزوج شدن و جمع آوری کنید.
تا چه حد مهم است که شبکه را برای شما؟
B9 معماران تا در درجه اول از طریق دهان به دهان و تشخیص به عنوان نتایج حاصل از اجرای موفقیت آمیز پروژه ها افزایش یافته است. عنوان پروژه را دریافت کرده اید بد نامی بزرگتر من نیز زمان قابل توجهی را به دفاع از یک راه حل جامع به سیاتل مرکزی آب نما و 30 سال به روز رسانی به آن Multifamily زمین استفاده از کد به بهبود بافت شهری ما را به صورت محلی اختصاص یافته است. علاوه بر کمک های خاص من به فصل سیاتل محلی از انستیتوی معماری آمریکا و روابط با مشتریان فعلی و گذشته از فرصت طبیعی برای شبکه های با افراد همفکر در عرصه عمومی و خصوصی ایجاد کرده است.
من ترجیح می دهم این رویکرد به شبکه آن را به عنوان رشد ارگانیک از کار به اعتقاد من شوید.
تا چه حد مهم در اینترنت را برای عمل خود است؟
نمونه کارها B9 است به خوبی بر روی اینترنت ، به نمایندگی از طریق وب سایت شرکت خود و از طریق نشریات و وبلاگ ها. این کار باعث ایجاد بستر های نرم افزاری اجازه می دهد به کار B9 توسط افراد و شرکت ها در سطح جهان کشف شده است. اگرچه عمل من است در شهر سیاتل ، علت به اینترنت ، من دعوت شده است تا در بوستون و فنلاند صحبت می کنند و در پروژه های در نیویورک ، واشنگتن دی سی و کلیولند ، اوهایو مشورت شود. وب سایت B9 ایران شامل مجموعه ای از پروژه های تکمیل شده و در روند معماری و نیز پروژه های توسعه من ، طراحی گرافیک ، مجسمه سازی و عکاسی.
پیدا کنم اینترنت یک منبع بزرگ برای برقراری ارتباط کسب و کار من و ارزش های شخصی به عنوان عضو 1 ? برای سیاره و به عنوان معمار از طریق رسانه های الکترونیکی.
چگونه تا دفتر خود را با استفاده از فن آوری های دیجیتال بهره مند؟
فن آوری های دیجیتال ابزاری است که بهبود بهره وری B9 در طراحی و ساخت و ساز روند. فن آوری دیجیتال استفاده می شود برای تست عملکرد ساختمان ها و ایجاد آفتاب مطالعات برای نشان دادن نحوه نور روز فعال فضاهای بیرونی و اجتماعی داخلی فضاهای خصوصی. ما از مجموعه ArchiCAD و ادوبی از محصولات می باشد. در جلسات بررسی طرح های عمومی و مشتری در جلسات خصوصی این نرم افزار سیستم عامل به من کمک کند و ارتباط کیفیت و ایده های خاص از پروژه ها.
استفاده از نرم افزار BIM قدرتمند ایجاد فرصت هایی را برای یک تک فایل دیجیتال است که می تواند نقشه های شماتیک ، ارائه طرح ، ارائه دیدگاه ها و نقشه های ساخت و ساز و کار تولید جزئیات
چگونه شد گذار از جسمی به دیجیتال؟
من هنوز با دست طراحی و استفاده از فن آوری دیجیتال و مدل فیزیکی برای تست ایده های طراحی. تحصیلات من در درجه اول روند طراحی و مدل سازی فیزیکی. در عمل ، من صرف زمان بسیار کمتر ایجاد مدل های فیزیکی اگر چه آنها هنوز یک ابزار فوق العاده مفید است. استفاده از هر دو تولید فیزیکی و فن آوری های دیجیتال را بهبود می بخشد درک مشتریان من را از پروژه های خود ، چه از طریق طرح خط ساده است که من با دست و یا چشم انداز تولید طراحی در برنامه BIM آفریده شده است.
من می خواهم با استفاده از هر دو و بر این باورند که بهترین من پروژه های انتقال به عقب و جلو از فیزیکی به عرصه دیجیتال است.
کدام نرم افزار استفاده می کنید و چرا؟
من با استفاده از ArchiCAD در دفتر من به چند دلیل. اولین و شاید مهمتر از همه ، من شده اند با استفاده از آن از سال 1996 ، بهره گیری بیشتر از قابلیت های BIM خود را در چهار سال گذشته است. دوم ، داشتن دست اول شاهد پیشرفت آن را به نرم افزار BIM قدرتمند تر است ، من در حال حاضر توانایی مدل سازی خود را قصد طرح من در تمام مراحل پروژه های ارتباط استفاده کنید. سوم ، من آن را انتخاب کردم چون بصری و موثر است.
من می دانم که بسیاری از دفاتر استفاده از برنامه های دیگر به دلایل مختلف اما من باور دارم که ArchiCAD است کارآمد ترین و آسان برای استفاده.


نوشته شده در  دوشنبه 89/7/19ساعت  10:27 عصر  توسط چشمه 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خواب راحت در لانه ای انسانی
معماری کشور زیبای هندوستان
چند تصویر
انهم معماری به سبک سوئدی!
پروژه معماری
عکس های زیبا از طراحی دکوراسیون داخلی
دهکده ای در هلند بدون خیابان
استخر
همه بریم پا بوس آقامون امام رضا (ع)
Classical Italian Baroque Architecture
طراحی داخلی سوپر لوکس قسمت دوم
طراحی داخلی سوپر لوکس
ویلا : نماها و پلان ها قسمت سوم
ویلا ک نماها و پلان ها قسمت دوم
ویلا:نماها و پلان ها
[همه عناوین(173)]